ÁSZF
ÁLTALÁNOS SZOLGÁLTATÁSI FELTÉTELEK
(hatályos 2020. április 17-től visszavonásig)
Az Általános szerződési feltételek (továbbiakban: ászf) meghatározzák a Lovas Csaba Egyéni Vállakozó (Címe: 1134 Budapest, Váci út 47/B Ü-1 adószáma: 56253971-1-41 nyilvántartási száma: 54889547 továbbiakban: Szolgáltató) és a Megrendelő közötti Szolgáltatási szerződés feltételeit. Az ászf a szolgáltatási szerződés elfogadásával, és a szerződés aláírásával a felek között a Szolgáltatási szerződés létrejön.
A szerződés tartalma:
A Szolgáltató vállalja a Megrendelő által feltüntetett adatainak, képeinek vagy telefonon bediktált adatainak – a szerződés létrejöttét követő 8 munkanap belüli-rögzítését, nyilvántartását a www.cegsziget.hu honlapon és szolgáltatói adatbázisában.
A Megrendelő kötelezi magát, hogy a rögzített adatokat a szerződéskötést követő 8 munkanap elteltével a Szolgáltató adatbázisában ellenőrzi, esetleges hiba okán emailben átküldi a helyes adatokat. Egyidejűleg tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató a Megrendelő által megadott adatok aktualitását, valóságtartalmát nem ellenőrzi, így az esetleges adatmódosulásokból, adathibákból eredő károkért a Szolgáltató felelősséget nem vállal.
A Megrendelő az általa megadott adatok valódiságáért teljes mértékben szavatol.
A Szolgáltató a Megrendelő által bejelentett adatmódosulásokat díjmentesen átvezeti, az ügyfélnek belépési kódot biztosít amely segítségével a későbbiekben bármikor módosíthatja adatait.
A Megrendelő kötelezettséget vállal, hogy a létrejött Szolgáltatási szerződés alapján a Szolgáltató által kibocsátott proforma számla alapján a regisztrációs díj összegét nyolc munkanapon belül a Szolgáltató részére megfizeti.
A szerződés hatálya:
1. A Szolgáltatási szerződést a felek egy év határozott időre hozzák létre, amelynek hatálya a szerződéskötés évfordulóján lejár, nincs automatikus meghosszabbítás.
A szerződés lejárata előtt 14 nappal cégünk munkatársa felhívja a megrendelőt újrakötés céljából, de amennyiben az ügyfelünk nem hosszabbítja meg a szerződést, a továbbiakban a megrendelőnek semmilyen kötelezettsége nincs.
2. A Megrendelő jogosult a szerződés érvényes létrejöttétől számított nyolc munkanapon belül a szolgáltatási szerződéstől egyoldalúan elállni. Ez időtartam elteltét követően a Megrendelőnek beáll a teljes évre való szolgáltatás megfizetésére irányuló kötelezettsége.
Amennyiben a Megrendelő fizetési kötelezettségének nem tesz eleget, a szolgáltató három alkalommal felhívja telefonon a megrendelőt és megkéri a szolgáltatási díj megfizetésére, emlékeztetőként emailben átküldjük a proforma számlát, amennyiben 30 napon belül ezt nem teljesíti, a Szolgáltató jogosult a Megrendelő adatait – követelése behajtása érdekében – jogi képviselőjének átadni.
A Megrendelőt 8 munkanapon túli felmondása nem mentesíti a fennálló fizetési kötelezettsége teljesítése alól, illetve ezen jogcímen díjvisszafizetésnek helye nincs.
3. A Szolgáltató jogosult a szerződés meghosszabbodása esetén, a szerződéskötés éves fordulónapját követően a szolgáltatás díját a KSH által kiadott, előző naptári évi fogyasztói árindex mértéke szerint megemelni, a szolgáltatási díj számláját erre figyelemmel kiállítani.
4. A felek rögzítik, hogy nyilatkozataikat a felek egymás felé úgy teszik meg, hogy elektronikus levélben értesítik egymást.
Az elektronikus levélben, kapcsolattartási címként megjelölt e-mail címre küldött közleményt a felek a küldést követő naptól tekintik a másik fél számára kézbesítettnek.
5. A szerződő felek az esetleges jogvitáik rendezésére a Fővárosi Bíróság kizárólagos illetékességét kötik ki.
A jelen ászf-ben nem szabályozott kérdésekben a hatályos Ptk., és egyéb kapcsolódó jogszabályok irányadók.
A weboldal az Ezit tárhelyén üzemel.